Bedava Forum: Yetkinforumun Destek Forumu
Yetkinforum'un destek forumuna hoş geldiniz Smile

Eğer üye iseniz lütfen giriş yapınız, eğer henüz üye değilseniz ve forumdan tam olarak yararlanmak istiyorsanız bizim topluluğumuza katılabilirsiniz

Bu forum gibi ücretsiz forum kurmak
Öğretici Konular Ara...
Sorularınızın Cevaplarını daha kolay bulabilmek için bu arama yerini kullanabilirsiniz !



Görünüm olarak :



Giriş yap

Şifremi unuttum

En son konular
» Site Virüs Sorunu ?
Perş. 1 Ara. 2016 - 12:03 tarafından Speedy

» Eskiden ne popülerdi : )
Paz 27 Kas. 2016 - 23:20 tarafından Sabocan

» Hesap şifremi unuttum
Paz 16 Ekim 2016 - 2:57 tarafından Atiim

» Html - Js bölümü hakkında bilgi
Çarş. 12 Ekim 2016 - 1:08 tarafından snappy

» Modeller de yapılan değişiklik hakkında
Çarş. 12 Ekim 2016 - 0:48 tarafından snappy

» Forum sayfamda reklam yönlerdirme malesef devam ediyor
Çarş. 28 Eyl. 2016 - 4:00 tarafından Atiim

» 7 yıl önce açtığım sitemi silmek istiyorum
Çarş. 28 Eyl. 2016 - 3:48 tarafından Atiim

» Arkadaşlık Sitesi için Api
Ptsi 26 Eyl. 2016 - 3:46 tarafından Niko!

» Dışarıdan alınan domaini siteme nasıl yönlendiririm?
Paz 25 Eyl. 2016 - 19:45 tarafından Atiim

Bedava forum kurmak
Facebook/Twitter
 
 

Yardım ltfen

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

??z?ld? Yardım ltfen

Mesaj tarafından xoxo~ Bir Çarş. 23 Eyl. 2009 - 18:09

Üyeleri gösterdiğimde hepsi büyük büyük gözüküyo. Daha ayrıntısız nerden yapıcam? (Liste halnde)


En son Xoxo - Gossip Girl tarafından Cuma 25 Eyl. 2009 - 16:28 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi

xoxo~
****

Kadın
Mesaj Sayısı : 403
Uyarı yok

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

??z?ld? Geri: Yardım ltfen

Mesaj tarafından müzik Bir Çarş. 23 Eyl. 2009 - 18:11

konuyu biraz daha açarmısın?

müzik
*****

Kadın
Mesaj Sayısı : 707
Uyarı yok

http://sectumsempra.eniyiforum.org

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

??z?ld? Geri: Yardım ltfen

Mesaj tarafından xoxo~ Bir Çarş. 23 Eyl. 2009 - 18:15

Diyorumki üye listesine girildiğinde btn kullanıcıların profili ayrıntılı gözüküyo. Bnde diyorumki liste haline nerden getiricem onu?

xoxo~
****

Kadın
Mesaj Sayısı : 403
Uyarı yok

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

??z?ld? Geri: Yardım ltfen

Mesaj tarafından xoxo~ Bir Perş. 24 Eyl. 2009 - 20:06

Cevap bekliyorum.....

xoxo~
****

Kadın
Mesaj Sayısı : 403
Uyarı yok

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

??z?ld? Geri: Yardım ltfen

Mesaj tarafından Gamze Bir Perş. 24 Eyl. 2009 - 20:16

Avatar - Kullanıcı Adı,Lakap,Kayıt tarihi,En son ziyaret,Mesaj Sayısı,PM,Web sitesi vb. kısımlar listede görünür.Değişmez. Wink

Gamze
Yetkinemektar

Kadın
Mesaj Sayısı : 7361
Yaş : 109
Uyarı yok

http://www.yetkinreklam.com/

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

??z?ld? Geri: Yardım ltfen

Mesaj tarafından xoxo~ Bir Perş. 24 Eyl. 2009 - 20:30

Hayır değişiyo arkadasmın sitesnde öyle.. Emnim yani.

xoxo~
****

Kadın
Mesaj Sayısı : 403
Uyarı yok

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

??z?ld? Geri: Yardım ltfen

Mesaj tarafından Gamze Bir Perş. 24 Eyl. 2009 - 20:34

Ona sordunuz mu? Wink

Gamze
Yetkinemektar

Kadın
Mesaj Sayısı : 7361
Yaş : 109
Uyarı yok

http://www.yetkinreklam.com/

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

??z?ld? Geri: Yardım ltfen

Mesaj tarafından xoxo~ Bir Perş. 24 Eyl. 2009 - 20:38

Oda bilmiyo.
Ben şöyle gösteriyim anlarsınız:
Bnm üye lstem
Onun üye lstesi

xoxo~
****

Kadın
Mesaj Sayısı : 403
Uyarı yok

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

??z?ld? Geri: Yardım ltfen

Mesaj tarafından xoxo~ Bir Cuma 25 Eyl. 2009 - 16:03

nedense bugün açılan konulara anında yanıt geliyo ama bn dünden beri bekliyorum..

xoxo~
****

Kadın
Mesaj Sayısı : 403
Uyarı yok

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

??z?ld? Geri: Yardım ltfen

Mesaj tarafından Misafir Bir Cuma 25 Eyl. 2009 - 16:20

Çünkü sen İnvision teması kullanıyorsun arkdaşın ise phpbb2 temasını kullanıyor tema sistmleriniz farklı olduğu için öyle gösteriyor. phpbb2 temasına geçersen sende arkadaşınınki gibi gözükür üye listen.

Misafir
Misafir


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

??z?ld? Geri: Yardım ltfen

Mesaj tarafından xoxo~ Bir Cuma 25 Eyl. 2009 - 16:23

peki onu değistrnce görünüs flnda değişirmi? Yani bska bi temamı kullanıcam yksa sadece versiyonmu?

xoxo~
****

Kadın
Mesaj Sayısı : 403
Uyarı yok

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

??z?ld? Geri: Yardım ltfen

Mesaj tarafından Misafir Bir Cuma 25 Eyl. 2009 - 16:25

başka bir tema kullanackasın ama siteni gördüğüm kadarıyla temam güzel değiştirirsen temam değişir.

Misafir
Misafir


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

??z?ld? Geri: Yardım ltfen

Mesaj tarafından xoxo~ Bir Cuma 25 Eyl. 2009 - 16:26

tamam kalsn o zaman(:

xoxo~
****

Kadın
Mesaj Sayısı : 403
Uyarı yok

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz