Bedava Forum: Yetkinforumun Destek Forumu
Yetkinforum'un destek forumuna hoş geldiniz Smile

Eğer üye iseniz lütfen giriş yapınız, eğer henüz üye değilseniz ve forumdan tam olarak yararlanmak istiyorsanız bizim topluluğumuza katılabilirsiniz



Bu forum gibi ücretsiz forum kurmak
Öğretici Konular Ara...
Sorularınızın Cevaplarını daha kolay bulabilmek için bu arama yerini kullanabilirsiniz !



Görünüm olarak :



Giriş yap

Şifremi unuttum

En son konular
» Forum sayfamda reklam yönlerdirme malesef devam ediyor
Bugün 4:00 tarafından Atiim

» 7 yıl önce açtığım sitemi silmek istiyorum
Bugün 3:48 tarafından Atiim

» Arkadaşlık Sitesi için Api
Ptsi 26 Eyl. 2016 - 3:46 tarafından Niko!

» Dışarıdan alınan domaini siteme nasıl yönlendiririm?
Paz 25 Eyl. 2016 - 19:45 tarafından Atiim

» E-posta - Mail sunucusu sorunu
Paz 25 Eyl. 2016 - 19:44 tarafından Atiim

» Arkadaşalar Bir Bakarmısınız Konu Acildir...
Paz 25 Eyl. 2016 - 19:41 tarafından Atiim

» Siteye giriş yaptıktan sonra bir yere tıklayınca açılan sayfa yada reklamlar
Paz 25 Eyl. 2016 - 3:44 tarafından Atiim

» adult sitelere yönlerdirme sorunu var
Ptsi 12 Eyl. 2016 - 2:11 tarafından Atiim

» Çok Acil Bir Yardım Çağrısı
C.tesi 10 Eyl. 2016 - 19:41 tarafından Atiim

Bedava forum kurmak
Facebook/Twitter
 
 

Nasıl Olabilir??

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

??z?ld? Nasıl Olabilir??

Mesaj tarafından Alabama Bir Ptsi 8 Mart 2010 - 22:30

Arkadaşlar şimdi ben forumun içeriğinin renk olması yerine resim eklemek istiyorum..resimdeki gibi..
nasıl yapabilirmm????Resimde belirttim..


Alabama
**

Kadın
Mesaj Sayısı : 72
Yaş : 22
Uyarı yok

http://supernatural-tr.forum.st/

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

??z?ld? Geri: Nasıl Olabilir??

Mesaj tarafından EmR'Lee Bir Ptsi 8 Mart 2010 - 23:29

Bildiğim kadarıyla koyulmuyor ama belki kodu vardır.

EmR'Lee
****

Erkek
Mesaj Sayısı : 222
Yaş : 20
Uyarı yok

http://yetkingrafikciler.yetkinforum.org/forum.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

??z?ld? Geri: Nasıl Olabilir??

Mesaj tarafından Alabama Bir Salı 9 Mart 2010 - 1:49

ben buna benzer bi sitede görmştüm o gösterdiğim yerlerin rengi tonlu..kırmızıdan bordoya doğru gidiyor tonlama..
hani bi resim koyulmuş gibi..
acaba bnde yapabilir my diye soruyorm..
öyle bişi var mı diye??..
ben resmi koyayım bi..belki demek istediğimi anlarsınız..resmin üzerindeki yazıları sildim hafiften..onlar kendisi değil yani..


Alabama
**

Kadın
Mesaj Sayısı : 72
Yaş : 22
Uyarı yok

http://supernatural-tr.forum.st/

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

??z?ld? Geri: Nasıl Olabilir??

Mesaj tarafından Alabama Bir Salı 9 Mart 2010 - 19:15

güncelll

arkadaşlar yardım eden yokmu...

Alabama
**

Kadın
Mesaj Sayısı : 72
Yaş : 22
Uyarı yok

http://supernatural-tr.forum.st/

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

??z?ld? Geri: Nasıl Olabilir??

Mesaj tarafından Alabama Bir Çarş. 10 Mart 2010 - 19:47

güncell..

arkadaşlar ltfen bilen biri varsa yardım etsin..
yoksada haber verin konuyu silelim...
lütfen arkadaşlar...

Alabama
**

Kadın
Mesaj Sayısı : 72
Yaş : 22
Uyarı yok

http://supernatural-tr.forum.st/

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

??z?ld? Geri: Nasıl Olabilir??

Mesaj tarafından cem6deniz13 Bir Çarş. 10 Mart 2010 - 19:55

keşke yardım edebilsem.Bende gördüm başka sitelerde öyle.
Question

cem6deniz13
**

Erkek
Mesaj Sayısı : 71
Uyarı yok

http://denizfrm.forum.st

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

??z?ld? Geri: Nasıl Olabilir??

Mesaj tarafından The Maniac Bir Çarş. 10 Mart 2010 - 20:05

www.hitskin.com Da Kırmızı-Siyah Tema Aratırsanız Bulursunuz Wink

The Maniac
Aktif-Üye !
Aktif-Üye !

Erkek
Mesaj Sayısı : 1695
2 Uyarı

http://www.themaniacfan.tr.gg

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

??z?ld? Geri: Nasıl Olabilir??

Mesaj tarafından Alabama Bir Perş. 11 Mart 2010 - 8:27

tmm tşkr kardşş

Alabama
**

Kadın
Mesaj Sayısı : 72
Yaş : 22
Uyarı yok

http://supernatural-tr.forum.st/

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz