Bedava Forum: Yetkinforumun Destek Forumu
Yetkinforum'un destek forumuna hoş geldiniz Smile

Eğer üye iseniz lütfen giriş yapınız, eğer henüz üye değilseniz ve forumdan tam olarak yararlanmak istiyorsanız bizim topluluğumuza katılabilirsiniz

Bu forum gibi ücretsiz forum kurmak
Öğretici Konular Ara...
Sorularınızın Cevaplarını daha kolay bulabilmek için bu arama yerini kullanabilirsiniz !



Görünüm olarak :



Giriş yap

Şifremi unuttum

En son konular
» Site Virüs Sorunu ?
Perş. 1 Ara. 2016 - 12:03 tarafından Speedy

» Eskiden ne popülerdi : )
Paz 27 Kas. 2016 - 23:20 tarafından Sabocan

» Hesap şifremi unuttum
Paz 16 Ekim 2016 - 2:57 tarafından Atiim

» Html - Js bölümü hakkında bilgi
Çarş. 12 Ekim 2016 - 1:08 tarafından snappy

» Modeller de yapılan değişiklik hakkında
Çarş. 12 Ekim 2016 - 0:48 tarafından snappy

» Forum sayfamda reklam yönlerdirme malesef devam ediyor
Çarş. 28 Eyl. 2016 - 4:00 tarafından Atiim

» 7 yıl önce açtığım sitemi silmek istiyorum
Çarş. 28 Eyl. 2016 - 3:48 tarafından Atiim

» Arkadaşlık Sitesi için Api
Ptsi 26 Eyl. 2016 - 3:46 tarafından Niko!

» Dışarıdan alınan domaini siteme nasıl yönlendiririm?
Paz 25 Eyl. 2016 - 19:45 tarafından Atiim

Bedava forum kurmak
Facebook/Twitter
 
 

Sabit,Genel Duyuru Falan Nasıl Kırmızı Yapıcam ?

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

??z?ld? Sabit,Genel Duyuru Falan Nasıl Kırmızı Yapıcam ?

Mesaj tarafından LoRDMoZaRD61 Bir Salı 21 Haz. 2011 - 13:00

Arkadaşlar Şimdi Ben Sabit Konuların Falan Dikkat Çekmesini İstiyorum Bu Yüzden Bi Kategoriye Girince Mesela Sabit:Konu İsmi Yazıyorya Ben O Sabit Yazan Yerin Kırmızı Renk Olmasını İstiyorum.
D.N:Modellerim Açık


En son LoRDMoZaRD61 tarafından Perş. 23 Haz. 2011 - 17:08 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi

LoRDMoZaRD61
****

Erkek
Mesaj Sayısı : 366
Banli

http://pvpserverler.fforum.biz

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

??z?ld? Geri: Sabit,Genel Duyuru Falan Nasıl Kırmızı Yapıcam ?

Mesaj tarafından LoRDMoZaRD61 Bir Salı 21 Haz. 2011 - 14:16

up

LoRDMoZaRD61
****

Erkek
Mesaj Sayısı : 366
Banli

http://pvpserverler.fforum.biz

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

??z?ld? Geri: Sabit,Genel Duyuru Falan Nasıl Kırmızı Yapıcam ?

Mesaj tarafından wishmaster Bir Çarş. 22 Haz. 2011 - 1:09

Bunu yapamazsınız fakat konu ismini renkli yapabilirsiniz.

1-) Yol ;


Arrow Yönetim Panel>>Genel Yönetim>>Mesajlar ve E-postalar>>Konu Başlıkları
için Renklere İzin ver=Evet

2-) Yol ;

Merhaba,

Yönetim Paneli Arrow Genel Yönetim Arrow Kategoriler ve Forumlar Arrow Forum Adı Arrow

Kod:
<span style="color: Red;">Deneme Forum</span>

Spoiler:
Red : İstediğin Rengin İngilizcesi

Deneme Forum : İstediğin Forum Adı

İyi Çalışmalar Smile

wishmaster
****

Erkek
Mesaj Sayısı : 463
Yaş : 19
Uyarı yok

http://www.aysiteonline.forumh.net

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

??z?ld? Geri: Sabit,Genel Duyuru Falan Nasıl Kırmızı Yapıcam ?

Mesaj tarafından LoRDMoZaRD61 Bir Çarş. 22 Haz. 2011 - 17:11

aktet69 demiş ki:Bunu yapamazsınız fakat konu ismini renkli yapabilirsiniz.

1-) Yol ;


Arrow Yönetim Panel>>Genel Yönetim>>Mesajlar ve E-postalar>>Konu Başlıkları
için Renklere İzin ver=Evet

2-) Yol ;

Merhaba,

Yönetim Paneli Arrow Genel Yönetim Arrow Kategoriler ve Forumlar Arrow Forum Adı Arrow

Kod:
[color=Red]Deneme Forum[/color]

Spoiler:
Red : İstediğin Rengin İngilizcesi

Deneme Forum : İstediğin Forum Adı

İyi Çalışmalar Smile

Dedimi yapabilirim modelleri ile rahat yapabilirim sadece kodun nerde olduğunu bilmiyorum Smile

LoRDMoZaRD61
****

Erkek
Mesaj Sayısı : 366
Banli

http://pvpserverler.fforum.biz

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

??z?ld? Geri: Sabit,Genel Duyuru Falan Nasıl Kırmızı Yapıcam ?

Mesaj tarafından -By_smarty- Bir Çarş. 22 Haz. 2011 - 17:20

Merhaba,

Yönetim Paneli
Genel Yönetim
siz oradan İlan & Sabit yapıyorsunuz ya o Sabit yazısına
Kod:
 
bu kodu getirdiniz mi?

-By_smarty-
Aktif-Üye !
Aktif-Üye !

Erkek
Mesaj Sayısı : 1241
Yaş : 24
Uyarı yok

http://teknikdestek.forum0.biz/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

??z?ld? Geri: Sabit,Genel Duyuru Falan Nasıl Kırmızı Yapıcam ?

Mesaj tarafından LoRDMoZaRD61 Bir Çarş. 22 Haz. 2011 - 20:17

Kod gözükmüyor

LoRDMoZaRD61
****

Erkek
Mesaj Sayısı : 366
Banli

http://pvpserverler.fforum.biz

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

??z?ld? Geri: Sabit,Genel Duyuru Falan Nasıl Kırmızı Yapıcam ?

Mesaj tarafından kanemici12 Bir Çarş. 22 Haz. 2011 - 20:46

kodla yaparsın anca renk koduyla yapa bilirsin

kanemici12
**

Erkek
Mesaj Sayısı : 70
Yaş : 26
Uyarı yok

http://www.pvpserver.1talk.net

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

??z?ld? Geri: Sabit,Genel Duyuru Falan Nasıl Kırmızı Yapıcam ?

Mesaj tarafından LoRDMoZaRD61 Bir Çarş. 22 Haz. 2011 - 21:16

@kanemici12 demiş ki:kodla yaparsın anca renk koduyla yapa bilirsin

Biliyorum sabit kodunun yerini bulabilsem yaparım ama yerini bulamıyorum

LoRDMoZaRD61
****

Erkek
Mesaj Sayısı : 366
Banli

http://pvpserverler.fforum.biz

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

??z?ld? Geri: Sabit,Genel Duyuru Falan Nasıl Kırmızı Yapıcam ?

Mesaj tarafından -By_smarty- Bir Perş. 23 Haz. 2011 - 11:56

Merhaba,

=)Yönetim Paneli
=)Genel yönetim
=)Mesajlar E posta
-Konfigurasyon , oradaki sabit yazınına
Kod:
 [color=red] SABİT [/color]
isterseniz böyle yapın ve deneyin (:

İyi Forumlar.

-By_smarty-
Aktif-Üye !
Aktif-Üye !

Erkek
Mesaj Sayısı : 1241
Yaş : 24
Uyarı yok

http://teknikdestek.forum0.biz/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

??z?ld? Geri: Sabit,Genel Duyuru Falan Nasıl Kırmızı Yapıcam ?

Mesaj tarafından LoRDMoZaRD61 Bir Perş. 23 Haz. 2011 - 13:09

@-By_smarty- demiş ki:Merhaba,

=)Yönetim Paneli
=)Genel yönetim
=)Mesajlar E posta
-Konfigurasyon , oradaki sabit yazınına
Kod:
 [color=red] SABİT [/color]
isterseniz böyle yapın ve deneyin (:

İyi Forumlar.

Orada sabit yazısı yokki

LoRDMoZaRD61
****

Erkek
Mesaj Sayısı : 366
Banli

http://pvpserverler.fforum.biz

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

??z?ld? Geri: Sabit,Genel Duyuru Falan Nasıl Kırmızı Yapıcam ?

Mesaj tarafından AcıMasıZ Bir Perş. 23 Haz. 2011 - 16:32

Aşağıdaki kodu :

Yönetim Paneli >> Afiş Asmak >> Modeller >> Genel Yönetim >> topics_list_box

kısmının içindekileri silin ve aşağıdaki kodu ekleyin Smile

Kod:
<!-- BEGIN topics_list_box --><!-- BEGIN row --><!-- BEGIN header_table --><!-- BEGIN multi_selection -->
<script type="text/javascript">
function check_uncheck_main_{topics_list_box.row.header_table.BOX_ID}() {
   var all_checked = true;
   for (i = 0; (i < document.{topics_list_box.FORMNAME}.elements.length) && all_checked; i++) {
      if (document.{topics_list_box.FORMNAME}.elements[i].name == '{topics_list_box.FIELDNAME}[]{topics_list_box.row.header_table.BOX_ID}') {
         all_checked = document.{topics_list_box.FORMNAME}.elements[i].checked;
      }
   }
   document.{topics_list_box.FORMNAME}.all_mark_{topics_list_box.row.header_table.BOX_ID}.checked = all_checked;
}
function check_uncheck_all_{topics_list_box.row.header_table.BOX_ID}() {
   for (i = 0; i < document.{topics_list_box.FORMNAME}.length; i++) {
      if (document.{topics_list_box.FORMNAME}.elements[i].name == '{topics_list_box.FIELDNAME}[]{topics_list_box.row.header_table.BOX_ID}') {
         document.{topics_list_box.FORMNAME}.elements[i].checked = document.{topics_list_box.FORMNAME}.all_mark_{topics_list_box.row.header_table.BOX_ID}.checked;
      }
   }
}
</script>
<!-- END multi_selection -->

<table class="forumline" width="100%" border="0" cellspacing="1" cellpadding="0">
   <tr>
      <th colspan="{topics_list_box.row.header_table.COLSPAN}" align="center" nowrap="nowrap"> {topics_list_box.row.L_TITLE} </th>
      <th align="center" nowrap="nowrap" width="80"> {topics_list_box.row.L_REPLIES} </th>
      <th align="center" nowrap="nowrap" width="100"> {topics_list_box.row.L_AUTHOR} </th>
      <th align="center" nowrap="nowrap" width="50"> {topics_list_box.row.L_VIEWS} </th>
      <th align="center" nowrap="nowrap" width="150"> {topics_list_box.row.L_LASTPOST} </th>
      <!-- BEGIN multi_selection -->
      <th align="center" nowrap="nowrap" width="20"><input onclick="check_uncheck_all_{topics_list_box.row.header_table.BOX_ID}();" type="checkbox" name="all_mark_{topics_list_box.row.header_table.BOX_ID}" value="0" /></th>
   <!-- END multi_selection -->
   </tr>
   <!-- BEGIN pagination -->
   <tr>
      <td class="row1" colspan="7" align="right"><span class="gensmall">{PAGINATION}</span></td>
   </tr>
   <!-- END pagination -->
   <!-- END header_table --><!-- BEGIN header_row -->
   <tr>
      <td class="row3" colspan="{topics_list_box.row.COLSPAN}"><span class="gensmall"> <b>{topics_list_box.row.L_TITLE}</b></span></td>
   </tr>
<!-- END header_row -->

<!-- BEGIN topic -->
{topics_list_box.row.END_TABLE_STICKY}
   <tr>
      <!-- BEGIN single_selection -->
      <td class="{topics_list_box.row.ROW_CLASS}" align="center" valign="middle" width="20"><input type="radio" name="{topics_list_box.FIELDNAME}" value="{topics_list_box.row.FID}" {topics_list_box.row.L_SELECT} /></td>
      <!-- END single_selection -->
      <td class="{topics_list_box.row.ROW_FOLDER_CLASS}" align="center" valign="middle" width="20"><img title="{topics_list_box.row.L_TOPIC_FOLDER_ALT}" src="{topics_list_box.row.TOPIC_FOLDER_IMG}" alt="{topics_list_box.row.L_TOPIC_FOLDER_ALT}" /></td>
      <!-- BEGIN icon -->
      <td class="{topics_list_box.row.ROW_CLASS}" align="center" valign="middle" width="20">{topics_list_box.row.ICON}</td>
      <!-- END icon -->
      <td class="{topics_list_box.row.ROW_CLASS}" onmouseover='this.className="row2"' onmouseout='this.className="{topics_list_box.row.ROW_CLASS}"' width="100%">
         <div class="topictitle">
            {topics_list_box.row.NEWEST_POST_IMG}{topics_list_box.row.PARTICIPATE_POST_IMG}<font color="RED">{topics_list_box.row.TOPIC_TYPE}</font>
            <h2 class="topic-title">
               <a class="topictitle" href="{topics_list_box.row.U_VIEW_TOPIC}">{topics_list_box.row.TOPIC_TITLE}</a>
            </h2>
         </div>
         <!-- BEGIN switch_description -->
         <span class="genmed">
            <br />
            {topics_list_box.row.topic.switch_description.TOPIC_DESCRIPTION}
         </span>
         <!-- END switch_description -->
         <span class="gensmall">{topics_list_box.row.TOPIC_ANNOUNCES_DATES}{topics_list_box.row.TOPIC_CALENDAR_DATES}</span> 
         <span class="gensmall">{topics_list_box.row.GOTO_PAGE}<!-- BEGIN nav_tree -->{topics_list_box.row.TOPIC_NAV_TREE} <!-- END nav_tree --></span>
      </td>

      <td class="row2" align="center" valign="middle"><span class="postdetails">{topics_list_box.row.REPLIES}</span></td>
      <td class="row3" align="center" valign="middle"><span class="name"><strong>{topics_list_box.row.TOPIC_AUTHOR}</strong></span></td>
      <td class="row2" align="center" valign="middle"><span class="postdetails">{topics_list_box.row.VIEWS}</span></td>
      <td class="row3Right" onmouseover='this.className="row1"' onmouseout='this.className="row3Right"' align="center" valign="middle" nowrap="nowrap"><span class="postdetails">{topics_list_box.row.LAST_POST_TIME}<br />{topics_list_box.row.LAST_POST_AUTHOR} {topics_list_box.row.LAST_POST_IMG}</span></td>
<!-- BEGIN multi_selection -->
      <td class="row2" align="center" valign="middle"><span class="postdetails"><input onclick="javascript:check_uncheck_main_{topics_list_box.row.BOX_ID}();" type="checkbox" name="{topics_list_box.FIELDNAME}[]{topics_list_box.row.BOX_ID}" value="{topics_list_box.row.FID}" {topics_list_box.row.L_SELECT} /></span></td>
   <!-- END multi_selection -->
   </tr>
   <!-- END topic --><!-- BEGIN no_topics -->
   <tr>
      <td class="row1" colspan="{topics_list_box.row.COLSPAN}" align="center" valign="middle" height="30"><span class="gen">{topics_list_box.row.L_NO_TOPICS}</span></td>
   </tr>
   <!-- END no_topics --><!-- BEGIN bottom -->
   <tr>
      <td class="catBottom" colspan="{topics_list_box.row.COLSPAN}" valign="middle">
         <table width="100%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
            <tr>
               <td> <span class="gensmall">{PAGINATION}</span></td>
               <td align="right"><a href="#top">{L_BACK_TO_TOP}</a> </td>
            </tr>
         </table>
      </td>
   </tr>
<!-- END bottom --><!-- BEGIN footer_table -->
</table><!-- END footer_table --><!-- BEGIN spacer --><br class="gensmall" /><!-- END spacer --><!-- END row --><!-- END topics_list_box -->

AcıMasıZ
*****

Erkek
Mesaj Sayısı : 837
Yaş : 29
Banli

http://hiperaktif.forum.st/

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

??z?ld? Geri: Sabit,Genel Duyuru Falan Nasıl Kırmızı Yapıcam ?

Mesaj tarafından LoRDMoZaRD61 Bir Perş. 23 Haz. 2011 - 17:07

Eyvallah.Çözüldü Smile

LoRDMoZaRD61
****

Erkek
Mesaj Sayısı : 366
Banli

http://pvpserverler.fforum.biz

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz